9-8-2023 Vancouver Richmond-Toronto-Amsterdam

9 augustus 2023 - Richmond, Canada

Laatste nacht in Hotel La Quinta Inn by Wyndham Vancouver Airport.

Woensdagochtend om 7.45 uur worden we opgehaald en rijden met de bus naar het vliegveld van Vancouver om van daaruit naar Toronto te vliegen. Daar ongeveer 3,5 uur wachten tot het vliegtuig naar Amsterdam gaat om vervolgens donderdag 10 augustus om ongeveer 10.15 uur weer op Schiphol te landen.

We zijn op tijd weg. Het regent voor het eerst in 15 dagen.

En kunnen terugkijken op een geweldige ervaring!!

1. Monique:
    9 augustus 2023
    Wat een mooie reis zeg en dan zien wij alleen nog maar de foto’s en niet alles in het echt!! Ben benieuwd naar alle verhalen. 🙂
  2. Dineke en Jan:
    9 augustus 2023
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad,we hebben genoten van jullie reisverslag.
    Veilige terug reis.
    Groetjes van ons 😃😘
  3. Corrie:
    9 augustus 2023
    Is het nu al weer voorbij? Ik vond het juist zo leuk om elke keer jullie reisverhaal en foto's te zien. Wat gaat de tijd toch snel. Goede thuisreis.
  4. Pa en ma den Haan:
    9 augustus 2023
    Zo jullie reis zit er bijna op wat hebben jullie veel gezien en wij genoten van de reisverslagen en foto’s 😊 goede terugreis ✈️
  5. Nicole en Kees:
    9 augustus 2023
    Nou we sluiten ons bij iedereen aan. Wat gaat de tijd snel. Benieuwd naar jullie live verhalen. Wat een gave reis! Hebben jullie gemist in Renesse. Goede reis terug en tot hopelijk heel snel lieverds!