Dag 12 Nha Trang - Dalat (135 km)

24 april 2018 - Đà Lạt, Vietnam

Dag 12
Vandaag mochten we uitslapen. Om 12.00 uur vertrokken richting Dalat. Onderweg nog diverse stops gehad en rond 16.15 uur waren we op het volgende adres. Koffie en thee plantages gezien. De bus mag niet harder  dan 80 p/u, dus de reistijden zijn ook langer dan die met de auto. Hotel Monet Garden Villa was onze volgende bestemming. Een goed hotel met hele grote kamers. Ik moet zeggen dat we tot nu toe alleen maar grote, schone kamers hebben gehad.
Voor het avondeten een bezoek gebracht aan het oude plaatselijke treinstation. Op de terugweg van het treinstation naar het hotel hebben Raymond en ik nog even staan kijken bij een viertal Vietnamezen die een potje tennis speelden. Ze zagen ons kijken, Raymond riep that ball was out en zij vroegen direct of hij mee wilde spelen.  Hij aarzelde geen moment en pakte het racket aan dat hem door één van de spelers aan werd geboden. Hij heeft toen nog enkeke games met hen gespeeld. Hierna hebben we nog gezellig met z'n allen een drankje gedronken alvorens ons op te maken voor het avondeten.
Ik moet zeggen, de sfeer zit er nog steeds goed in. Er wordt dan ook nog steeds heel veel gelachen met elkaar.
Nu weer snel onder de lakens, want morgenochtend worden we weer om 6.30 uur gewekt.

1. Pa en ma den Haan:
    25 april 2018
    Zo jullie hadden vandaag geluk dat je uit kon slapen! Maar wat hebben jullie al veel gezien en ook heel veel km. gereden het waren weer mooie verslagen. Liefs en groetjes van ons xx
  2. Bernadette Striebeck:
    26 april 2018